Meniu Închide

Optimizare pentru motoarele de căutare

seo

Dacă doriți ca afacerea dvs. să fie găsită online, aveți nevoie de o prezență digitală puternică care începe cu  SEO (Search Engine Optimization),optimizarea motoarelor de căutare.

De ce? Deoarece online este locul în care potențialii dvs. clienți își încep călătoria. Online-ul este locul în care încep să cerceteze, să se educe și să își promoveaze afacerea online.

Totul începe cu un motor de căutare. Clienții dvs. potențiali introduc termenii de căutare într-un motor de căutare care caută cea mai bună soluție care se potrivește cu intenția căutării lor.

Optimizarea motoarelor de căutare sau SEO, este un set de practici de optimizare a site-ului, astfel încât motoarele de căutare să le poată înțelege, precum și să facă ușor de accesat site-ul pentru clienții potențiali pentru a-și putea atinge obiectivul ( a obține informații, a cumpăra ceva, a vă contacta).

SEO pentru a influența căutarea

La nivel de bază, SEO se referă la înțelegerea modului în care funcționează motoarele de căutare și optimizarea conținutului pentru a funcționa bine în rezultatele căutării pentru interogări relevante.

SEO este preocupat să influențeze atât relevanța, cât și popularitatea conținutului. În practică, se optimizează site-ul web astfel încât să fie:

  • Ușor de găsit online
  • Usor de navigat pentru utilizatori
  • Ofere informații și acțiuni relevante pentru a ajuta vizitatorii site-ului să își rezolve întrebările sau să obțină un rezultat (cum ar fi cumpărarea unui produs).

De asemenea, SEO influențează ce se întâmplă pe site, modul în care oamenii ajung pe site, ce fac și ce pagini accesează.

Pentru a realiza acest SEO se lucrează la optimizarea factorilor în trei domenii de bază:

  • On Page : Conținutul de pe site, cât de bine rezolvă întrebările subiectelor și potențialele intenții de căutare și dacă oferă o experiență bună pentru utilizatorii site-ului.
  • Off Page : Link-uri de intrare către site de pe alte site-uri web. Linkurile naturale de pe site-urile web autoritare și relevante acționează ca un vot de încredere, ceea ce ajută motoarele de căutare să aibă încredere în site-ul dvs. web.
  • Tehnic : Cât de bine roboții motoarelor de căutare vă pot  indexa conținutul.

Ca atare, SEO nu se face doar o data, ci necesită testări, analize și perfecționări constante.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *